Veel vragen die de klantenservice van Cliponzonnebril.nl krijgt zijn al een keer beantwoord. Hieronder vind je daarom een opsomming van al deze vragen. Mocht je een andere vraag hebben, dan kun je natuurlijk altijd een vraag stellen via het contact formulier op onze website.

Levertijd en verzending​

Wordt mijn bestelling gratis verzonden?
Ja, alle bestellingen worden gratis verzonden.

Wanneer wordt mijn product geleverd?
Uw bestelling wordt binnen 1 werkdag verzonden

Kan ik mijn bestelling annuleren/veranderen?
Je kunt jouw bestelling echter binnen 24 uur annuleren en uw geld zal worden terugbetaald. Houd rekening met 5-10 werkdagen voordat de teruggave in jouw account wordt weergegeven. Houd er rekening mee dat zodra het item is voldaan en gemarkeerd als klaar voor verzending of al is verzonden, we niet in staat zijn om wijzigingen of annuleringen aan te brengen in jouw bestelling.

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen of als het beschadigd is, neem dan binnen 3 werkdagen contact op met de klantenservice.

Als jouw product bij levering is beschadigd, dient u (onverwijld en uiterlijk binnen 3 werkdagen na levering contact op te nemen met de klantenservice.) Je bent verplicht om close-upfoto’s van heldere kwaliteit of video (‘s) met de fout / schade van het artikel te maken. Dan kunnen we pas een vervanging toesturen.

Kan ik het product ruilen?
Ja je kunt binnen 30 dagen een product gratis omruilen of retourzenden. Ons retourbeleid vindt u op deze pagina: Retourbeleid.